10 lat wspieram firmy
W 2012 roku założyła markę Sawczuk Training, Jako trenerka biznesu prowadzi szkolenia i mentoringi dla dużych, średnich i małych firm.
Zwiększam zyski
Pomogłam swoim klientom zarobić co najmniej kilkanaście milionów złotych, rozwinąć pracowników i ułożyć nowe skuteczne procesy sprzedażowe.
Zakochana w biznesie
Jestem szaleńczo zakochana w przedsiębiorczości i prowadzeniu biznesu. Wiele razy świętowałam, ale ponosiłam też porażki. To właśnie błędy - zarówno moje jak i te, które pomogłam naprawiać, spowodowały, że dzisiaj odniosłam sukces.
Kocham efekty
Wszystko co robię, robię z myślą o tym, żeby przynosiło to konkretny rezultat. Zarówno dla siebie jak i dla swoich klientów lubię określić to co mamy do zrobienia i to wykonać.
Umiem kopnąć w tyłek
Mam uczulenie na wymówki. Sama mierzę się ze swoimi i wiem, że nie jest to łatwe, ale jestem po to, by kopnąć Cię w tyłek i pokazać, że twoje usprawiedliwienia wcale nie muszą Cię ograniczać.
Przenoszę biznesowe triki do codziennego życia
Po 16 latach bycia w biznesie (na etacie, jako manager, dyrektor i właściciel firmy) wiem, jak prosto przenieść rozwiązania, które sprawdzają się w biznesie, do Twojego życia. Jest wiele różnych sposobów na to, jak możesz ułatwić sobie życie i osiągnąć to, co zaplanujesz.
Piję kawę z klientkami
Najważniejszą dla mnie kwestią, od kiedy wpadłam na pomysł stworzenia tej marki, jest bycie dla Ciebie. Bez szklanego sufitu, niedostępności i tworzenia sztucznych barier. Chętnie wypiję z Tobą kawę.
wszechogarniacz
maniak udoskonaleń
miłośnik rozwiązań
najlepsza obsługa klienta
niesamowity motywator
biznesowe zacięcie
3XM (muzyka, motocykl i movies)
Rafał Augustyn
Zawsze znajduję rozwiązania
Wszechogarniacz
Sprzedam, ogarnę stronę i marketing, a później z radością i pełen optymizmu porozmawiam z Tobą.
Maniak udoskonaleń
Ciągle szukam udoskonaleń i ulepszeń. Nie ma dla mnie firmy , która nie powinna już nic zmieniać, zawsze jest przestrzeń na naukę, nowości i rozwój.
Miłośnik rozwiązań
Wiem, że każdy problem ma kilka rozwiązań i niesie ze sobą coś dobrego. Wystarczy chęć do wyciągania wniosków nawet z najtrudniejszych lekcji.
Najlepsza obsługa klienta
To na czym mi zależy, to stworzenie miejsca, z najlepszą obsługą klienta na świecie. Choćbym sam miał rozwozić produkty naszym klientkom - zrobię to z uśmiechem na twarzy.
Niesamowity motywator
W trudnych momentach najpierw podaję rękę, pcham do działania, a na końcu kopię w tyłek.
Biznesowe zacięcie
Po długiej pracy jako handlowiec i menedżer sprzedaży (14 lat)
zrezygnowałem z korporacji dla wolności i robienia tego co chcę. Sukces dla mnie to obsesja, ale z pokorą.
3XM (muzyka, motocykl i movies)
Nie mogę żyć bez muzyki alternatywnej, motocykla i kina lat 80 i 90 (live long and prosper).
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności